יונדאי משיקה בארה״ב תצוגות רכב דיגיטליות מעוצבות

יונדאי מוטור משנה את חוויית הנהיגה עם השקת ערכות תצוגה דיגיטליות בהשראת דמויות PEANUTS™, הכוללות את סנופי, צ'רלי בראון וחברים. אפשרות זו זמינה כעת בדגמים נבחרים בארצות הברית, עם תוכניות להרחבה עולמית בשנת 2026, ומאפשרת התאמה אישית רחבה של מסכי הרכב והסביבה הדיגיטלית.

התאמה אישית של מסכי הרכב

תכונת ערכת הנושא מאפשרת לנהגים לשנות את מראה מסכי המידע והבידור ואת לוח המחוונים לפי טעמם האישי. השימוש בערכות הנושא PEANUTS מתבצע דרך חנות Bluelink של יונדאי, כאשר נדרש חשבון פעיל. לאחר הרכישה, העדכון יורד ישירות למערכת הרכב באמצעות OTA (עדכון תוכנה דרך האוויר), ומופיע בתפריט ההגדרות של המידע והבידור.

שילוב זה מציע חוויית נהיגה מותאמת אישית, המשלבת טכנולוגיה מתקדמת עם קסם תרבותי מוכר. הנהגים יכולים לבחור בין סגנונות גרפיים שונים, צבעים מותאמים וגופנים שמתכתבים עם הסיפור והאווירה של דמויות PEANUTS, תוך שמירה על נוחות השימוש והבהירות של המידע ברכב.

שלושה נושאים ייחודיים

  • היקום של סנופי: מציג צבעים עזים והדמיות גרפיות ססגוניות בעולם של סנופי, עם אנימציות ומוטיבים שמחזירים את הרגש של הקומיקס הקלאסי.
  • צ'רלי בראון וחברים: קריצה נוסטלגית לעיתוני קומיקס משנות ה-50 וה-60, עם גוונים עמומים ותחושה וינטג'ית.
  • טיול בכביש: מסע אמריקאי קלאסי הכולל מוטיבים של "כביש 66", אורות ניאון ועיצוב המזכיר טיולי כביש מסורתיים באמצע המאה.

ערכות אלו מספקות חוויה מגוונת ומהנה, תוך שמירה על שימושיות גבוהה והנגשה של כל המידע החיוני לנהג.

טכנולוגיה ועדכונים דיגיטליים

דגמים המצוידים במערכת ניווט לרכב (ccNC) ותמיכה בעדכוני תוכנה OTA יזכו לגישה לערכות נושא חדשות ולתכונות דיגיטליות מתקדמות עד 2025 ואילך. יונדאי מתמקדת בהתאמה אישית ומציעה פתרונות שמתפתחים בהתאם להעדפות הנהגים, מה שמגדיר מחדש את חוויית הנהיגה ומסע הלקוח.

פריסה עולמית ותוכניות עתידיות

ערכות התצוגה PEANUTS צפויות להתרחב לדגמים נוספים בשוק האמריקאי ובהמשך גם בקוריאה ובשווקים גלובליים נוספים. ההתמקדות בהרחבת חבילת התכונות הדיגיטליות לאחר הרכישה משקפת את חזון המותג לספק חדשנות ממוקדת לקוח וליצור חוויית נהיגה ייחודית לכל נהג.

אודות PEANUTS™

מותג PEANUTS נוסד ב-1950 על ידי המאייר צ'ארלס מ. שולץ והפך לאחד המותגים המזוהים ביותר בעולם. הזיכיון נמצא בבעלות משותפת של WildBrain, Sony Music Japan ומשפחת שולץ. המותג ממשיך לרגש דורות באמצעות סדרות טלוויזיה, מוצרים, פארקים וחוויות חינוכיות, כולל שיתופי פעולה עם NASA.

סיכום

יונדאי מציבה סטנדרט חדש להתאמה אישית של חוויית הנהיגה באמצעות תצוגות דיגיטליות בהשראת PEANUTS™, המאפשרות לנהגים ליהנות מסביבה ויזואלית מגוונת, אינטראקטיבית ומותאמת אישית. השקת התכונה בארה״ב והרחבתה העתידית עולמית משקפת את מחויבות המותג לחדשנות, חוויית לקוח עשירה והקפדה על פרטיות ותחכום טכנולוגי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *